duminică, 27 mai 2012

MIRCEA DIACONU, DESPRE ROSIA MONTANA: " BASESCU A AVUT DREPTATE! "


Ministrul Culturii, Mircea Diaconu, consideră că preşedintele Traian Băsescu "a avut perfectă dreptate" în legătură cu proiectul de la Roşia Montană, atunci când a cerut expunerea unei poziţii "ori pe stânga, ori pe dreapta".

"Preşedintele ţării a avut perfectă dreptate aici: spuneţi odată ceva, ori pe stânga, ori pe dreapta, dar nu o mai ţineţi atâta. Despre asta e vorba şi e corect", a spus vineri seară Diaconu.
El a spus că în aproximativ trei săptămâni acest subiect ar putea intra pe agenda sa la minister, motiv pentru care nu vrea să se grăbească, să se lanseze în discuţii foarte amănunţite despre acest proiect.
Diaconu a refuzat să exprime un punct de vedere din postura de cetățean, despre Roşia Montană, deoarece trebuie să ţină cont că "i s-a întâmplat accidentul numit ministru".
"Dacă mă întrebaţi ca pe un om de pe stradă, asta pot să vă zic: mie îmi plac munţii noştri cum sunt, netăiaţi, nesparţi, nesăpaţi. Mie aşa îmi plac, ca şi cetăţean, cu pădurile lor pe ei, mie aşa îmi plac şi nu îmi place când cineva îi toacă, să zicem", a spus Diaconu.

O.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs