sâmbătă, 4 iunie 2011

Crin Antonescu: Nu există viitor pentru o naţiune fără educaţie

Preşedintele PNL, Crin Antonescu, copreşedinte al Uniunii Social Liberale, a declarat sâmbătă că lumea educaţiei trebuie aşezată pe locul care i cuvine în România, pentru că nu există viitor pentru o naţiune fără educaţie.

"Fiecare dintre noi, indiferent de opţiunile sale politice sau de condiţia sa socială, dacă este părinte, este interesat în cel mai mare grad de ce fac autorităţile în acest domeniu. Am nevoie pentru copilul meu de un învăţământ de calitate, de stabilitate, de predictibilitate în sistem, am nevoie ca în societatea în care copilul meu creşte rolul cărţii, al şcolii, să fie aplicat şi apreciat", a afirmat Antonescu, la lansarea viziunii pentru Educaţie a USL.

El a adăugat că actuala putere aplică "o reformă buimacă" în domeniul educaţiei şi l-a criticat pe ministrul Daniel Funeriu pentru că a întrebat public "aţi văzut profesori care să moară de foame?".

"Am văzut zeci, mii de profesori care trăiesc la limita supravieţuirii, alţii care pleacă din ţară, am văzut absolvenţi care îşi caută alt domeniu de activitate decât învăţământul, am văzut şcoli care se închid, am văzut că există o reformă buimacă. Este exact ceea ce nu face bine unui asemenea sistem", a adăugat Antonescu.

Liderul liberal a precizat că în viziunea USL există lucruri cu totul noi, cum ar fi ideile pentru învăţământ pentru cei din diaspora.

"Nu există viitor pentru o naţiune fără educaţie, nu există cetăţenie deplină fără educaţie, nu există stat modern care să nu-şi asume responsabilităţi majore în domeniul educaţiei. Ne interesează să aşezăm lumea educaţiei la locul care i se cuvine. Cine nu face asta nu are niciun fel de scuză", a subliniat Crin Antonescu.
Sursa AGERPRES

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs