luni, 6 iunie 2011

Cezar Preda: Paleologu să-şi ia cele două porumbiţe şi să candideze la Primăria sectorului 2


Liderul PDL Buzău, Cezar Preda, ironizează conducerea partidului, spunând despre Udrea că nu ştie ce victorii a avut, despre Paleologu că ar trebui să-şi ia "cele două porumbiţe" şi să candideze la Primăria sectorului 2, iar despre Macovei să candideze la sectorul 5, unde lumea aşteaptă "omul moral"

"Spuneam eu, într-un interviu la MEDIAFAX sau RFI, că, după părerea mea, cel mai normal ar fi să candideze la Primăria Capitalei cel mai bine clasat, am zis eu doamna Udrea. Am primit un răspuns foarte tăios de la prietena şi colega mea, că nu acceptă sfaturi decât de la cei care au învins în cariera lor politică. Nu ştiu unde a câştigat ea. Am căutat şi nu am găsit", a declarat Cezar Preda, duminică, într-o conferinţă de presă.

El i-a ironizat apoi pe Teodor Baconschi şi pe Theodor Paleologu, spunând că acesta din urmă ar trebui să îşi ia "cele două porumbiţe" şi să meargă cu ele în parcul Plumbuita, unde să-i convingă pe oameni să îl voteze ca primar la sectorul 2 al Capitalei.

"Schimbându-se conducerea partidului, plecând cei care au pierdut, ca Blaga cu 40 şi ceva la sută, ca Preda cu 49 la sută, ca Berceanu, au venit acum oameni noi, foarte valoroşi. De ce la sectorul 2 să nu candideze împotriva lui Onţanu domnul Paleologu? Îşi ia cele două porumbiţe, se duce cu ele în parcul Plumbuita şi acolo convinge pe toată lumea că este cel mai bun şi sigur va câştiga cu peste 50 la sută. În sectorul 4, nici nu mă gândesc ca domnul Piedone să aibă vreo şansă în faţa lui Baconschi. Domnul prim-vicepreşedinte (Teodor Baconschi -n.r.) se duce în parcul Carol, unde sunt lespezi ca în Hyde Park, unde poţi ţine discursuri politice, şi sunt ferm convins că îl va zdrobi pe Piedone din primul tur. În sectorul 5, unde toată lumea aşteaptă omul moral, cu acel ghid de carieră, cred că Monica Macovei îl va bate pe Vanghelie cu 80 la sută, pentru că Rahova şi Ferentari aşteaptă un om nou cu cod etic şi moral", a afirmat Preda.

Fostul vicepreşedinte al PDL a spus că actualii şefi ai partidului trebuie să fie aruncaţi în bătăliile electorale care vor urma, aşa cum lui i-a cerut partidul să facă, în trecut.

"Vom câştiga cu peste 50 la sută în Bucureşti pentru că am adus oameni noi, sunt convins că aceşti oameni vor fi trimişi în bătălie ca să aducă partidului ce n-am obţinut noi, Capitala şi vreo 4-5 sectoare. Noi n-am intrat de dragoste mare în bătălii, ci pentru că partidul ne-a cerut-o şi pentru că ni s-a spus că noi suntem oamenii care aducem voturi. Să intre în bătălii aceşti oameni, noua conducere să nu mai caute pe afară, să câştige ei Capitala cu toate sectoarele. Avem prim-vicepreşedinţi şi vicepreşedinţi care sunt foarte aşteptaţi de bucureşteni să câştige", a conchis Cezar Preda.

Sursa MEDIAFAX

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs