sâmbătă, 28 martie 2009

D.J.T. Buzău turează motoarele la maximum


Directorul Direcţiei Judeţene pentru Tineret Buzău, Valerian Ţuclea, intenţionează să desfăşoare o serie de activităţi în instituţie, singura problemă fiind aceea a absenţei banilor. Chiar şi aşa, există un set amplu de activităţi care va avea loc, indiferent dacă D.J.T. va primi sau nu sumele aşteptate, de la minister.

Val de acţiuni pentru Ziua Naţională a Tineretului

“În ceea ce înseamnă Ziua Naţională a Tineretului, noi ne-am propus o serie de proiecte comune cu Direcţia Judeţeană pentru Sport, cum ar fi , la care vor participa tineri cu vârstele cuprinse între 14 şi 35 de ani. În discuţia purtată cu Direcţia Judeţeană pentru Sport ne-am gândit să organizăm acest cros cu totul altfel, în sensul de a-l începe din luna aprilie, cu faze zonale. Vom împărţi judeţul în şapte zone în care se vor desfăşura etape preliminare, iar la faza finală, ce se va desfăşura pe 2 mai, să-i aducem pe primii 10 – 15 – 20 de participanţi din respectivele zone, pe categorii, cu care vom realiza o amplă acţiune, nu un simplu cros pe aleele Crângului. O să fie o zonă pe Valea Buzăului – Pătârlagele, o să fie alta pe Valea Slănicului, alta la Râmnicu Sărat, alta la Pogoanele, o să fie una în zona Monteoru pentru că acolo există o tradiţie în acest sens, o să fie o etapă municipală la Buzău plus încă o altă zonă aleasă astfel încât să cuprindem tot judeţul şi nimeni să nu fie omis sau prejudiciat din cauza transportului sau distanţei. Trebuie să dăm posibilitatea tuturor tinerilor din judeţul Buzău să participe la această acţiune.
O altă acţiune va fi , iar echipa câştigătoare dintre Râmnicu Sărat, Pogoanele, Pătârlagele, Berca şi Nehoiu va juca finala cu echipa câştigătoare din municipiul Buzău, pe 2 mai.
Mai avem o solicitare de finanţare a unui proiect pe care l-am sprijinit şi în anii trecuţi, şi aici mă refer la , faza pe licee, solicitare venită din partea Asociaţiei Judeţene , asociaţie care ne este parteneră de mult timp.
La propunerea Direcţiei Judeţene pentru Sport, vom prinde în calendarul acţiunilor de 2 mai şi .
Noi ne propunem ca Ziua Naţională a Tineretului să fie încheiată cu un spectacol, în prealabil reluând concursul , pe teme de cunoaştere a valorilor europene, istoria Uniunii Europene, concurs care se va desfăşura cu un post de radio din municipiul Buzău. În acest sens, vom trimite solicitări tuturor posturilor de radio din municipiul Buză u, astfel încât, în funcţie de ceea ce ni se oferă şi de sprijinul pe care-l putem primi, să putem derula acest concurs în direct cu tinerii din liceele judeţului Buzău”, a precizat directorul D.J.T. Buzău, Valerian Ţuclea.
Va fi reabilitat fostul hotel de la Fişici

Legat de capitolul investiţii, aceeaşi sursă a declarat: “În ceea ce înseamnă dezvoltarea bazelor din judeţul Buzău, sunt întreprinse demersuri pentru reabilitarea, în 2009, a fostului hotel de la Fişici. Există voinţă administrativă, managerială şi, de ce nu, politică pentru ca acea bază să fie reabilitată. În acest sens, am prezentat toate punctele , punctele slabe fiind contracarate prin viitoarele performanţe. Am fost întrebat dacă va fi realibilitată acea bază, în cât timp şi cum va fi promovată pentru a intra cât mai repede în circuitul turistic de tineret din România, iar eu am răspuns că, fiind un judeţ cu potenţial turistic în domeniul tineretului, ne va fi foarte uşor să promovăm Fişiciul, prin brand-ul celorlalte baze. În foarte scurt timp, baza va fi ocupată la capacitate corespunzătoare, mai ales că există, în apropiere, acel izvor cu apă sulfuroasă. Eu îmi doresc ca acea bază să nu fie doar una de turism şi recreere, ci şi una de recuperare. Până în momentul de faţă, am primit acordul pentru ceea ce mi-am propus, şi aici mă refer la acordul doamnei ministru şi al directorului de cabinet al doamnei mnistru, doamna Cazan, precum şi a directorilor din minister. Îmi doresc ca toamna să ne prindă cu acea locaţie gata de inaugurat”.

Ajutor parlamentar

Legat de investiţiile ce vor viza D.J.T. Buzău, deputatul Cezar Preda a menţionat în cadrul conferinţei de presă de vineri: “Avem şanse să refacem Fişiciul anul ăsta. Ne trebuie 12 – 14 miliarde să-l refacem, pentru tineri şi pentru . Am rugat-o pe Monica (ministrul Monica Iacob Ridzi – n.r.) şi mi-a spus că nu-i nici o problemă. Este fezabilitatea făcută… Vă spunem că dacă prindem zona aia şi mai facem o capacitate de 100 de locuri, ar fi excepţional. Buzăul este considerat foarte bine pe harta taberelor şcolare din România. Este foarte bine poziţionat prin Poiana Pinului, Arbănaşi şi Monteoru”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs