sâmbătă, 28 martie 2009

Cezar Preda a susţinut gloria prefectului Ungureanu


Cu un instinct foarte bine dezvoltat în ceea ce priveşte reflectarea pozitivă în presa locală, preşedintele Organizaţiei Judeţene a P.D. – L. Buzău, deputatul Cezar Preda, a reuşit, din nou, să capaciteze bună parte din atenţia jurnaliştilor. Prezent la depunerea jurământului prefectului, Cezar Preda l-a lăsat pe Valeriu Ungureanu să guste din momentul de glorie, după care a preluat frâiele activităţii invitându-l pe omologul său de la P.S.D. Buzău, senatorul Ion Vasile, să dea noroc cu el.
Ceea ce părea de domeniul S.F.-ului, se produsese. Doi lideri politici locali, care, ani la rând, s-au dat cu capul de toţi pereţii, plastic vorbind, au revenit la sentimente umane, împăcându-se. Cu această ocazie, Cezar Preda nu “i-a luat faţa” doar prefectului Valeriu Ungureanu, ci şi senatorului Ion Vasile, prin faptul că deputatul democrat – liberal a fost primul care a facut acest gest.Ca un preambul al reconcilierii politice între liderii judeţeni, Cezar Preda a răspuns, în cadrul conferinţei de presă desfăşurată vineri, întrebării adresate de reporterii DIRECT legată de preferinţele pe care le-ar avea la conducerea Prefecturii Buzău, şi anume între Valeriu Ungureanu şi Petre Emanuel Neagu: “Fiecare acolo, nu ştiu ce carte şi-a jucat. Eu şi organizaţia nu am fost priviţi cu ochi buni nici de primarul Boşcodeală şi nici de Mocanu pentru că am semnat acel protocol. Ei au crezut că dacă nu semnăm protocolul cu Partidul Social Democrat vor reuşi, pe această reţinere a noastră de-a semna, să se întâmple la ei acolo, înăuntru, o minune. Eu nu puteam să fac asta. Ne-am întâlnit cu toţii, am stat, ne-am gândit şi-am zis . Din momentul în care am semnat, opţiunea noastră a fost să-l sprijinim pe Ungureanu să fie pus prefect”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs