vineri, 19 aprilie 2013

Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului BNR, îngrijorat de starea economică a oraşului Buzău

Ieri, la Primărie, în cadru festiv, a primit titlul de cetăţean de onoare al oraşului Buzău şi economistul Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului BNR, Mugur Isărescu. Deşi născut în Basarabia, în apropierea oraşului Bălţi, Adrian Vasilescu şi-a făcut studiile gimnaziale şi liceale la Buzău, motiv pentru care îşi aduce aminte cu mare plăcere de anii copilăriei.
În cadrul unei festivităţi care a avut loc ieri la Primărie, 15 personalităţi au devenit cetăţeni de onoare ai municipiului Buzău, între care şi Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului BNR.

Imediat după ce a primit titlul de cetăţean de onoare al oraşului Buzău, Adrian Vasilescu a ţinut să îşi exprime câteva gânduri legate de primirea acestei distincţii dar şi despre cum l-a marcat şederea sa la Buzău în anii care au urmat. „Mă onorează acest titlu. Deşi nu sunt născut în Buzău, eu port în bagajele cu care umblu prin piaţă trei valori legate de acest oraş. În primul rând, amintirea tatălui meu, cunoştinţele pe care le-am căpătat de la marii profesori de la Liceul Hasdeu şi căldura sufletescă a acestui oraş. Oraşul îl regăsesc mereu cu acelaşi aer romantic, cu Crângul lui, cu valorile acestei urbe”, ţine să mărturisească Adrian Vasilescu.
n schimb, dacă este încântat de frumuşeţea oraşului, consilierul guvernatorului BNR nu este la fel de mulţumit de dezvoltarea economică a Buzăului. „Din păcate, nu mai am veşti atât de bune despre economia oraşului. Ieri, de exemplu, am văzut cum o companie, care era, din punctul meu de vedere, mândria Buzăului, Ductil, e în insolvenţă. Acesta este un lucru trist şi cred eu că Buzăul, care a dat atâtrea valori în cultură şi multe alte domenii, nu reuşeşte să se mişte mai bine în spaţiul economic”, a mai precizat Adrian Vasilescu.

Sursa Adevarul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs