joi, 8 septembrie 2011

CONSTANTIN BOSCODEALA " NU MA MAI LUATI LA MISTO "


* Boscodeala a rugat in mod direct jurnalistii sa nu mai fie luat la "misto"
* Din dorinta de a fi sincer s-a perceput o usoara dar evidenta atitudine aroganta.

”Vă rog să nu mă mai luați la mișto în chestiunea legată de austeritate. Vă spun clar, că într-o țară în care ar trebui să fie austeritate nu este corect să se întâmple așa. Unii au luat probabil puțin în derâdere chestiunea legată de Mercedesuri S la Președinție și BMW-uri la Guvern. Eu nu plâng de asemenea mașini pentru că eu am puterea să îmi cumpăr o mașină bună și am un BMW seria 5, la fel ca premierul Boc, dar este a mea personală și circul cu benzina mea personală”, a declarat astăzi Constantin Boșcodeală.

”Dacă în gura guvernanților și a președintelui Băsescu este cuvântul austeritate, îi rog în primul rând pe ei să dea dovadă de sănătate la cap și să circule în mașini românești, așa cum circulăm toți demnitarii din această țară. Nu este o joacă, unul este președinte și altul este primar de reședință de județ. Într-o țară în care ar trebui să dăm socoteală în fața cetățenilor, așa ar fi corect ”, a precizat Constantin Boșcodeală.

Octav Cernea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs