marți, 2 august 2011

Depozit electoral al PSD: Fierbătoare, storcătoare şi uscătoare de păr. Cum justifică un senator PSD aceste cadouri


Un senator PSD a organizat o tombolă la care a oferit o sută de premii celor care au răspuns la un chestionar politic trimis prin poştă.

"A fost ideea de a face o sondare în care să fie implicată cât mai multe lume, dar nu puteam plăti timbru pentru fiecare carte poştală, costurile erau prea mari. Am ieşit de 15 ori mai ieftin cu tombola decât în alte variante", a explicat pentru Gândul senatorul PSD Ioan Mang.

Luna trecută, el a trimis 80.000 de cărţi poştale cetăţenilor din judeţul Bihor în care îi chestiona în legătură cu cea mai importantă problemă a unei familii, cea mai importantă problemă a localităţii şi care sunt priorităţile viitorului preşedinte al Consiliului Judeţean.

Pe cartea poştală cu chipul său, senatorul PSD îi informa pe cetăţeni că vor participa la o tombolă cu premii dacă vor răspunde la aceste întrebări. Iată cum explică de ce a ales această soluţie. "Un timbru costă un leu, iar dacă trimiteam 80.000 de scrisori mă costa 80.000 de lei. Premiile au costat 3.700 de lei. Le-am cumpărat la promoţie din diverse reţele de magazine. Eu am trimis 80.000 de fluturaşi şi am primit aproximativ 3.500 de răspunsuri", a povestit pentru gândul Mang.

Acuzat de colegii din USL, dar şi de cei de la PDL că a furat startul campaniei pentru preşedinţia CJ Bihor şi că oferă mită electorală, senatorul PSD spune că nu a făcut nimic ilegal.

"Este o prostie că este mită electorală, fiecare poate spune ce vrea. Faptul că am fost criticat de cinci persoane şi la tombolă au participat 4.000 de oameni spune multe. Nu candidez la nimic nu poate fi vorba de mită electorală. Nu am condiţionat cu nimic, dacă mă votezi îţi dau ceva. Aceasta este mita electorală. Eu nu le ceream să mă voteze la nimic", a precizat Mang.

Marele premiu la tombola lui Mang a fost un sistem Home Cinema, locul doi un aspirator, iar locul trei a câştigat un cuptor cu microunde.

Celelalte o sută de premii au constat în fierbătoare, storcătoare şi uscătoare de păr. Senatorul a mers personal să înmâneze o parte din premii, făcând fotografii cu câştigătorii, pe care le-a postat ulterior pe blogul personal.

Sursa MEDIAFAX

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs