duminică, 17 iulie 2011

Proaspat "EJACULAT" Vanghelie va candida pentru funcţia de preşedinte al PSD Bucureşti


Primarul Sectorului 5, Marian Vanghelie, a declarat, sâmbătă, că va candida pentru funcţia de preşedinte al PSD Bucureşti dacă se vor organiza alegeri, el menţionând că, atunci când a fost luată decizia privind Biroul coordonator al filialei, s-a simţit "un pic jignit", dar a depăşit această etapă.

"Faptul că s-a stabilit un consiliu de coordonare nu cred că deranjează şi nu cred că mă afecteză în mod deosebit. Pot să spun că m-am simţit un pic jignit, evident că nu vedeam, poate, sensul, dar eu cred că, pe fond, până la urmă, ceea ce face un om nu poate să-i ia nimeni. Din acest punct de vedere, eu sunt în continuare acelaşi (...) Eu sunt (în Biroul coordonator - n.r.) prin calitatea de Marian Vanghelie, care a făcut foarte multe în partid", a spus Vanghelie, într-o emisiune la Realitatea TV, întrebat în legătură cu funcţia deţinută la PSD Bucureşti.

Chestionat dacă în CExN a fost vorba de un vot de demitere sau unul de cooptare a sa în acest consiliu de coordonare, Vanghelie a menţionat că este greu de explicat. "Nici eu nu ştiu cum să explic şi, în afară că poate m-am simţit jignit şi supărat, am depăşit această etapă, am foarte multe lucuri de făcut", a spus el.

De asemenea, Marian Vanghelie a fost întrebat, în contextul vehiculării unei informaţii potrivit căreia în septembrie ar urma să aibă loc alegeri la PSD Bucureşti, dacă va mai candida la preşedinţia filialei.

"Oricând, dacă se vor face alegeri, evident că voi candida fără nicio problemă", a arătat el.

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a anunţat, în 28 iunie, că, "pentru perioada preelectorală", organizaţia PSD Bucureşti va fi condusă de un Birou coordonator format din Rodica Nassar, Corina Creţu, Ecaterina Andronescu, Marian Vanghelie, Ion Iliescu, Adrian Năstase, iar biroul va fi condus de el. Victor Ponta a făcut acest anunţ după şedinţa Comitetului Executiv Naţional al PSD, precizând că este vorba despre o decizie "strict organizatorică". Ponta a spus că decizia a fost luată în baza articolului 158 litera "j" din Statutul partidului şi a refuzat să spună ce i s-a reproşat lui Marian Vanghelie. Articolul 158 al Statutului cuprinde atribuţiile Comitetului Executiv Naţional al partidului, care la litera "j" menţionează "la propunerea preşedintelui partidului, poate hotărî dizolvarea Birourilor Permanente ale organizaţiilor judeţene, de sector şi a municipiului Bucureşti".

Octav Cernea
Sursa Mediafax

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs